Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

ŞEKER HAMURU YAPIMI

22 / 5 / 2012 SALI GÜNAYDIN.....:) BEN GELDİM...:))) ENERJİMLE VE SAYGILARIMLA GELDİM..:) Evet enerji olmadan şeker hamuru yapılır...



22 / 5 / 2012
SALI

GÜNAYDIN.....:)
BEN GELDİM...:)))
ENERJİMLE VE SAYGILARIMLA GELDİM..:)

Evet enerji olmadan şeker hamuru yapılırmı? bakın şu güzelliklere hiç enerji vermezmi bu marsmallowlar al beni ye diyor... Yeni bir haftaya merhaba dedik. Hafta sonu gene yoğun bir maratonla vardı, kızlar ders çalıştı.Biz annelerde sohbet çaylar pastalar eşliğinde vaktin nasıl geçtiğini anlamadık.

Üç aşamada şeker hamurundan pasta yapıcaz demiştim...
1. Aşamada kekini ( pandispanyasını ) yaptık.

Sünger pandispanya kek için tıktık


2. Aşama şeker hamuru yapımı demiştim. Evet bu gün yapıcaz inşallah...
3. Aşamada ganajı ve şeker hamuru ile pasta kapatılıp süslicez işimiz çok.
Pastamızı yaptık harika oldu TIKTI:)))

Şeker hamuru benim bildiğim, 3 değişik şekilde hazırlanır..
1. Glikoz,tylose,toz jelatin, pudra şekeri,su kullanılır.( bazıları yumurtada koyuyor)
2. Marsmallow,pudra şekeri,su kullanılır.
3. Türk lokumu, pudra şekeri kullanılır.Lokumdan şeker hamuru yapımı için tıtık:)))

Ben birinci tarifi yapacaktım. Antalya'da pasta malzemesi satılan yerlere gittim, glikoz ve tylose istedim. Onlar olmadığını söylediler veya az satmıyorlar. Sana şeker hamuru satalım dediler.Ben hazırları tercih etmiyorum dedim. Şeker hamuru yapan çok olmayınca malzemeyi getirmiyoruz veya az malzeme satmıyoruz dediler . Bende ikinci sini yapmayı tercih ettim..



Haydi beyler bayanlar gelsin tarifimiz...:)))
Pamuk eller mutfağa....:)))
Hazırmısınız yapalımmı şeker hamurunu ...:)
Sesiniz az geliyor, evet hazırız, şimdi oldu gelsin malzemeler..

MARSMALLOW'DAN ŞEKER HAMURU YAPIMI
MALZEMELERİ
2 Paket masmallow ( haribo ) 1 paket 175 gram
3 Paket pudra şekeri ( 2 sefer eleyelim )
3 Kaşık su
1 Çimtik tuz
Gıda boyası
Mısır nişastası( mısır nişastası şeker hamurunu açarken kullanacağız)
Strech flim ve sana yağı

Gıda boyaları : Toz,sıvı ve jel halinde satılır. Üç ana renk almanızı öneririm. Bunlar ; kırmızı,sarı ve mavi. Bu üç ana renkten ara renkleri elde edebiliriz.:)))))


kırmızı +sarı'dan: turuncu
sarı +mavi'den: yeşil
kırmızı + mavi'den : mor
elde edilir, denedikçe renkler ortaya çıkar...


YAPILIŞI
1) Öncelikle şekerlerin renklerini beyaz ve pembe olarak ayıralım. Bir çelik kase içine kaynar su koyalım içine bir borcam oturtalım ocağa koyalım ve altını yakalım.



2) İçine tek beyaz renk şekerleri koyalım, hiç telaş etmeyin o kendi eriyecek. İyice eriyince içine 3 kaşık suyu ekliyelim, tuzunu,biraz pudra şekeri koyayalım bir kaşık yardımı ile karıştıralım...


Püf noktası: Bu arada erirken hiç telaşlanmayın çok karıştırmaya çalışmayın sıcaklık yükseldikçe eriyor.:)

3) Şu aşamada hiç elinizi bulaştırmayın. Biraz daha pudra şekeri karıştırın, tezgaha pudra şekeri bol dökün ve tabağı kaşık yardımı ile pudra şekerinin üstüne boşaltın.



Ellerinizin hepsini batırmayın üç parmak ve kaşık yardımı ile biraz koyulaşıncaya kadar karıştırın.
Püf noktası: Hemen elimizi daldırırsak bütün şeker elimize yapışır ve ayırması zor olur..:)))


3) Şimdi koyulaşmaya başladı elinizle karıştırabilirsiniz biraz daha pudra şekeri koyun ne çok sert ne çok yumuşak bir kıvamda yuğurun, nasıl alıştınız hamurunuz baya güzel oldu az daha yuğurun tamamdır.
Başardınız birinci renk oldu. Aynı işlemi aynı borcamda yıkamadan pembe rengide aynı şekilde yapın.



Resimdeki gibi, bir pembe bir beyaz hamurunuz oldu. ELLERİNİZE SAĞLIK HARİKA OLDU..
Şimdi filim strece sana sürün ve şeker hamurunu sarın bir gün beklesin....

Püf noktası:Şeker hamuru buz dolabında bekletilmez. Artanlarda buz dolabında saklanmaz, strec flim yağlanır sarılır konur tekrar poşete geçirilir kapaklı bir kap içinde muhafaza edilir. İhtiyaç olunca, ihtiyaç kadar çıkarılıp kullanılır yosa kurur:)




4) Bir gün bekleyen şeker hamurunu önce pembenin yarısını alalım ve yavaş hareketlerle onu yumuşatalım evet oluyor .Şimdi hızlanabilirsiniz çok güzel ellerinize sağlık hamurumuz şekle giriyor...

Püf noktası: Hamuru ilk aldığımızda biraz sert elimizin sıcaklığı ile ısınıp açılacak.:)))
Veya yumuşak olabilir o zamanda elimize yapışır açarken merdaneye yapışır, o zaman pudra şekeri ile yuğuralım, bunları unutmayın.:)))))

5)OOOO çok başarılı oldu şimdi şekil verme zamanı.Beyaz şeker hamurunu üstünü kaplıyacağız, onu şimdi ellemiyeceğiz. Tezgaha, Mısır nişastası serpelim ve pembe şeker hamuru'nun yarısını alalım merdane ile açalım arada üstüne mısır nişastası serpelim.Yufkadan az kalın açın.
Püf noktası: Açarken yufka açar gibi , alt üst çevirmeyelim. Üst yüzü her zaman üst olacak.:)))





6) Evet şimdi kalıpları alalım ve şekiller elde edelim, çok güzel oluyor harika ..pembe çiçekler oldu.
Şimdi o pembenin içine biraz kırmızı ve mavi boya koyalım mor renk elde edelim az pudra şekeri atalım.
Püf noktası: Boya koyunca hamur biraz ele yapışmaya başladı pudra şekeri koyuyoruz...:)Hadi çok güzel oluyor yapıcaz...Telaş etmeyin..



7)Çok güzel bir mor renk elde ettik. Şimdi gene mısır nişastası serp tezgaha, hamuru aç.
Püf noktası: Nişastayı abartmadan garelince koyalım mor renk bembeyaz olmasın.
Bundanda kalıplarla büyüklü küçüklü çiçekler yapalım.
Şimdi yaprak için kalan mor hamurun içine sarı ve mavi boya koyalım gene az pudra şekeri ile biraz katılaştır yuğur oldu. nişasta serpip açalım ve yaprakları kalıplar yardımı ile yapalım, harika oldu.
Şimdi pembe hamur alalım önce elimizle çalıştıralım, onuda dikdörtgen açalım ve resimdeki gibi kurdela yapalım...:))) Çok güzel görüntü süper ayrıntıları ile yaptık ellerinize sağlık, sizlerle olmak çooook güzeldi.


Bir dahaki sefere bu güzel çiçeklerle güzel pastamızı hep beraber yapıcaz..:)))))


NOT: Bu gün pastamızı kaplamadık, çünki bu gün kaplasaydım , şeker hamurunu bu tedayda veremezdim, üzülürdüm, herkes öğrenmeli..:))
Herkez keki ayrıntılarıyla yapacak, ardından şeker hamurunu yapacak ve en son final .........:)
Bir günde olmazdı bunların hepsi....



HAYIRLI HAFTALAR..:))))

İzninizle dostlarım, derse yetişmem lazım.
Bir daha ki sefere pastayla karşınızdayım..


216 yorum

  1. Ablacım harikasın ya ne güzel bişi öğrendim yine sayende bebişim hayırlısı ile geldiğinde ben yapıcam kurabiklerini =) yalnız gıda boyası kullanmasam ana rengimiz bi pembe bi beyaz değilmi ikiside yeterli olur aslında bana boya kullanmak istemiyorum çünkü.
    Ellerine kollarına sağlık Öpooom

    YanıtlaSil
  2. canım ellerine sağlık,çok güzel bir tarif.. bende hazırlarının içindekilere cesaret edemediğim için kullanmıyordum.çok makbule geçti..sağolasın.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bende geçen gün yaptım,pastamı süsledim.Çok zevkli ve yemesi çok güzel bir lezzer bu şeker hamuru.Ellerıne saglık çiçekler harıka olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Hafta sonları hep yoğun geçiyor dimi :) sonrada koca haftanın nasıl bittiğini anlamıyoruz.

    Çok aşamalı, çok ayrıntılı bir anlatım. Ne kadar emek vermişsin canım ya. Fakat sonuç harika olmuş. Bu tarifi masa üstüne atmam lazım.

    Çok işimize yarıyacak bir şeker hamuru tarifi, ellerine emeklerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Şeker hamuru tarifi için teşekkürler süsleme için marsmallow iyi fikir:)))

    YanıtlaSil
  6. aysecim kendimi hazirladim.cumartesi gunu dogumgunu pastami yapacagim.cesaret tamam.senin susler super olmus.uzanip alsamda bari onlarla suslesem.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık :) Ben bir kere denedim olmadı. Tarife baktığımda aceleci davranıp elimi hemen soktuğumu farkettim.Ama şu an senden cesaret almış durumdayım. Donut yapacaktım onu yapayım sıra şeker hamurunda :)

    YanıtlaSil
  8. MÜBAREK ÜÇ AYLARIN HAYIRLI BEREKETLİ GEÇSİN AYŞEM. ELLERİN DERT GÖRMESİN. SOFRAN DOLUP TAŞSIN. SEVGİLERİM RENGARENK ŞEKER HAMURLARIN GİBİ...

    YanıtlaSil
  9. Süppeerr!! Haftaya eşimin doğumgünü ona elcazımla bir pasta yapmak istiyordum ve türlü şeker hamuru yapımına bakıp kafamı karıştırmıştım. Artık hazırım :) Teşekkürleeeeeeer.........

    YanıtlaSil
  10. Bu tarif için özel teşekkür etmem lazım. Ne zamandır bu pratik tarif için aranıyordum. İlaç gibi geldiniz!!!

    Size, yaptığınız şeker hamuru tadında bir gün dilerim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Pastanin suslenmis halini sabirsizlikla bekliyorum.Ben de bi aralar heves edip kurabiyelerin uzerini suslemek icin seker hamurunu evde yapmayi denemistim. Aktardan ayri eczaneden ayri malzemeler aldim,sonuzta olmus gibiydi ama cok kati olmustu.Bence evde yapilmasi zor bir surec oluyor.Paylasiminiz icin tesekkurler.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. harikasın:)) çok güzel tarifler görüyordum ama hiç bu kadar eğlenceli ve yapıcı olanını okumamıştım. çok keyiflisin. bekliyorum pastanın bitmiş halini:)
    iyi dersler:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Canım pastayı çok merak ettim elleri
    ne sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. canım ben şeker hamurunun yapımını çok merak ediyordum bir türlü öğrenememiştim o kadar güzel analatmışsınki senin tarifine göre bende denemek istiyorum malzemeleri alır almaz yapacağım:)

    YanıtlaSil
  15. süper anlatmışsın :) devamını sabırsızlıkla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  16. yaaaa dizilere benzedi bu iş:)))))))))))))hepsini yapta bakalımmm yaaaa...meraktayız:)

    YanıtlaSil
  17. şeker hamuru yapma cesaretimi bana yeniden kazandırdın sağol :) hep kaçıyodum denemekten ama bu kez deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  18. şeker hamuru yapma cesaretimi yeniden kazandırdın bana sağol :) çok kararsızdım ama heveslendim yapacağım sanırım :)

    YanıtlaSil
  19. Ne kadar kolay yapılıyor gibi anlatmışsın deneyesim geldi

    YanıtlaSil
  20. Beau et sûrement très bon !
    Bonne journée.
    Anna

    YanıtlaSil
  21. Beau et sûrement très bon !
    Bonne journée.
    Anna

    YanıtlaSil
  22. Beau et sûrement très bon !
    Bonne journée.
    Anna

    YanıtlaSil
  23. Beau et sûrement bon !
    Bonne journée.
    Anna

    YanıtlaSil
  24. ay inanmıyorum masmallow'dan şeker hamuru yapıldığı hiç aklıma gelmezdi :D en kısa zamanda deniycem ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  25. bu bayanlar sonucu çok merak etmekte canım :)sakın arayı açma
    bekliyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzz:)
    ses çok geliyor dimi :)
    ona göre:)))

    YanıtlaSil
  26. harika, çok güzel açıklamışsın. hem yapan hem yazan ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  27. This is so cool! Who would have thought about marshmallow sugar paste? Thanks for sharing.

    YanıtlaSil
  28. ellerinize sağlik tam bende marshmallowu aldım bir iki güne yapılmayı bekliyordu.

    YanıtlaSil
  29. ellerine sağılık,bende marşmelovlu pasta kreması var,büğük kızım 1.5 ay sonra gelecek o zaman yaparım ve yayınlarım.

    YanıtlaSil
  30. HOŞ GELDİNİZ.
    :)
    BENDE YENİ GİRDİM KİMLER GELMİŞ KİMLER
    :)
    TEŞEKKÜRLER..
    :)

    YanıtlaSil
  31. hehehee.. vakti zamanında benim de marshmallow ile bir şeker hamuru denemem olmuştuve bütün elime yapıştırmıştım :)) o gün bugündür de elimi sürmüyorum. ama o zamanlar bu kadar güzel ve detaylı bir anlatım yoktu ki canım, ben suçlu değilim yani :)) pasta bitse de denesem ben de..

    YanıtlaSil
  32. Haribodan alınma Marshamol değilde, ev yapımı marshamall tarifi nasıl acaba?

    YanıtlaSil
  33. AAAA süper ya..Bende deneyeceğim.. Öptüm

    YanıtlaSil
  34. Çok detaylı güzel hazırlanmışsın canım,ben bile aşka geldim,deneyeceğim.
    Teşekkür ederim,sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  35. Canım,
    ellerin dert görmesin. Harikasın. Çok zor uğraştırıcı ama o kadar zevkli anlatmışsın ki. Hemen gidip yapmak geldi içimden. Ama gel görkü ben sabırsız biriyim. İlk şeker hamuru çalışmamı da kızımın nişanı için yaptım. İnanılmaz zevk aldım. Kendim yapma yeteneğini gösterebilir miyim? Bilmiyorum ama bu güzel anlatımdan sonra en azından beyaz ve pembeyi deneyeceğim galiba.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  36. şeker hamuruyla yapılan herşeye bayılıyorum :))
    çok şeker görünüyorlar :)))
    ellerine sağlık canım...
    bende bu yaz inşallah cupcake kurabiye kursuna gitmeyi düşünüyorum :))
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  37. Bu kadar faydalı bir blog görmemiştim. Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  38. hoşgeldin tatlım,harika şeker hamurları ile iştahımızı açtın:)ellerine sağlık...sevgiler

    YanıtlaSil
  39. Ben onları bir dahaki derse kadar yerim hiç şekerleme falan kalmaz ki)))
    ellerine sağlık canımcım,iyi dersler...

    YanıtlaSil
  40. Ellerinize sağlık..marshmallow süper fikir..Hemde lezzetli..bugün çok şeyler öğrendik sayenizde..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  41. Ellerine sağlık senin sayende şeker hamuru yapmayı öğrendim.
    Allah razi olsun.

    YanıtlaSil
  42. Evet merakla bekliyorum pastayı harika.
    Çok güzel finali merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  43. Evet merakla bekliyorum pastayı harika.
    Çok güzel finali merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  44. okudukça iştahım açılıyor,bende mutfakta uzunca vakit geçirmek istiyorum artıkkk :) harika bir paylaşım

    YanıtlaSil
  45. tatlım tüm detayları anlatmışsın bende marşmeleovla ilgili bir post yayınlayacağımda vakit olursa...uğraşması zevkli bir iş ama....eline sağlık bende senin gibi yaparak elimde olmayan renkleri gıda boyası ile yaptım....sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  46. Ayşe'cim, çok aydınlatıcı olmuş.Ben hazır şeker hamuru kullanıyorum,ama aklımda olsun.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  47. maşaallah diyorum siz bunları evdemi hazırlıyorsunuz harika resimlemişsiniz ellerinize emeğinize sağlık sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  48. Ellerinize sağlık. Şeker hamurunun marshmalow dan yapılabildiğini hiç duymamıştım. Ne kadar pratik. Kenarda bulunsun bir gün lazım olur.

    YanıtlaSil
  49. ayşe hanımcım nerelerdesiniz ayol,alıştırdınız kendinize,sizi gördüğüme sevindim:)ben yaptım bu şeker hamurundan birara pek merak sarmıştım,pratik oluşu güzel,bulunabilir malzemeler,detaylıca anlatmışsın,ellerine sağlık süsleme nasıl olacak bakalım??sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  50. süper olmuş şeker hamurunuz ve şekiller..ellerinize sağlık..bende (galiba geçen seneydi) hediye olarak şeker hamuru kaplı bir pasta yaptım sizin verdiğiniz şeker hamuru tarifinde.bizim buralarda şeker hamuru satılmıyor..ama ben çok zorlandım hamuru yaparken ve açarken..yaparken benmari usulü yapmamıştım ondan zor oldu galiba..açmasındada sert mi olmuştu tam hatırlayamıyorum..bir günümü almıştı hem şeker hamurunu yapıp hemde kaplamak pastayı ve süslemek..
    sizin çalışmanızın sonucunu merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  51. Çok güzel anlatmışsınız. bu hamuru hep yapmak istiyorum bir türlü kısmet olmadı umarım sizin tarifinizle yaparım.
    Ben de tanıştığımıza memnun oldum komşum herzaman beklerim:)

    YanıtlaSil
  52. ellerınıze saglık ne guzel olmus afıyet olsun:)

    YanıtlaSil
  53. Ellerine sağlık nefis görünüyor.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  54. Canim ellerine saglik harika anlatmissin ve super gorunuo..
    Hemen deniycemmm:))

    YanıtlaSil
  55. Hamarat Ayşe'ciğim, hamurların harika olmuş. Ellerine sağlık olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  56. heeeey iyi dersler.
    :)
    bunu anneme sölüyüm de yapsın.
    :)

    YanıtlaSil
  57. Ayyyyyy artık pastacılarla yarışabilirim.
    Teşekkürler.
    Finali bekliyorum.

    YanıtlaSil
  58. Çok faydalandım hiç bu kadar ayrıntılı anlatanı görmedim okumadım.
    Teşekkür edrim. Üç aşamada harika olmuş bir seferde bu kadar teday olmazdı sana çokkkkkk hak verdim.
    Çok ince düşünerek çok güzel anlatmışsın bizi bırakma sakın öptümmmmmmmmm.

    YanıtlaSil
  59. Çok faydalandım hiç bu kadar ayrıntılı anlatanı görmedim okumadım.
    Teşekkür edrim. Üç aşamada harika olmuş bir seferde bu kadar teday olmazdı sana çokkkkkk hak verdim.
    Çok ince düşünerek çok güzel anlatmışsın bizi bırakma sakın öptümmmmmmmmm.

    YanıtlaSil
  60. İşte geldim burdayım, ne güzel anlatmışsın hemencik okudum.Denemek de istiyorum bir ara ama tutturmak biraz zormuş bu şeker hamurunu, bakalım :))

    YanıtlaSil
  61. HOŞ GELDİNİZ..
    :)
    ÇOOOOK DUYGULANDIM.
    HEPİNİZ O KADAR İYİSİNİZKİ.
    ÇOK GÜZEL BU DOSTLUKLAR.
    :)))))
    ALLAH HEPİMİZDEN RAZI OLSUN..

    YanıtlaSil
  62. eline sağlık, galiba çok güzel bir pasta olacak!:)

    YanıtlaSil
  63. Ben şeker hamurunu birinci tarifte ki gibi yapıyorum ama acele yapmak gerektiğinde bu tarif de çok pratik.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  64. Sen ne tatlı bir kadınsın yaa. Bayılıyorum tarifleri anlatışına.. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor şeker hamuru..

    YanıtlaSil
  65. canım ayşem ne güzel olmuş paylaştığın. ben de bir ara denemiştim şeker hamurunu. Pastada yapmıştım kızımın doğum gününe fakat bir daha denemem çünkü yerken hoşuma gitmiyor. yine de kurabiyelerde yada küçük keklerde süslemede kullanılabilir. Teşekkürler paylaştığın için arkadaşım selamlar olsun benden...

    YanıtlaSil
  66. oğluşumun ilk doğum günü için marshmelowlu olandan deneyeceğim, yalnız gıda boyası kullanmasak alternatif ne olabilir? bende bolca kumaş boyası var:))

    YanıtlaSil
  67. çok teşekkürler bir kase lezzet 2. dersimizide öğrenmiş oldukk çok güzel anlatmışsın eline koluna sağlık :)

    YanıtlaSil
  68. Ellerine sağlık ayşem çok bilgilendim.

    YanıtlaSil
  69. Finale az kaldı becerikli hatun.

    YanıtlaSil
  70. Benim el becerilerim olmadığı için ben hiç bulaşmıyorum bu işe
    Ama bayılıyorum
    Ne güzel bir anlatım
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  71. merhaba canım harika bir tarif vermişsin ben marsmalowdan biraz daha farklı bir tarif denemiştim ama senin tarifini not ettim. mutlaka deneyeceğim.....

    YanıtlaSil
  72. çok güzel bir fikir hemen deneyeceğim arkadaşım kocaman öpücükler..

    YanıtlaSil
  73. TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR
    :)
    ELLERİNİZE SAĞLIK

    Selcen Yurtseveroğlu CANIM KUMAŞ BOYASI OLMAZ ÇÜNKİ PASTAYI YİYECEĞİZ..
    :)
    GIDA BOYALARI MEYVE ÖZLERİNDEN YAPILIYOR.

    YanıtlaSil
  74. Şeker hamuru yapımını çok kolay anlatmışsın canım..Bende denemiştim ve gerçekten güzel bir şeker hamuru oluyor ve gönül rahatlığıyla yiyebiliyorsunuz..Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  75. sevgili arkadaşım buralardayım, merakla pastanın son halini bekliyorum, ellerine sağlık gayet güzel bir pasta bizi bekliyor...

    YanıtlaSil
  76. Cok tsk.ler canim benim arayip sordugun icin arayan soranin cok olur ins.
    Biraz rahatsizdim simdide blogumla ilgilenemiyorum az kaldi ins. araniza tam dönüs yapacam :)

    YanıtlaSil
  77. bu arada tarifin icinde tsk.ler cok güzeljavascript:void(0) olmus ellerine saglik

    YanıtlaSil
  78. Ellerine sağlık ayşe hanım çok bilgilendim.

    YanıtlaSil
  79. Harika olmuş ellerine sağlık senin bu adım adım açıklayıcı anlatımlarına bayılıyorum anlatımın ve fotoğrafların pekçok kişiye güven verip onlara yol gösteriyor. Devamını bekliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  80. Ellerine sağlık.Çok güzel anlatmışsın.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  81. harikasın döktürmüşsün yine maaşallah.
    Kandilin mübarek oldun. Rabbim dualarımız kabul etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  82. Bu gerçekten pratik bir şeker hamuru tarifi, bayıldım. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  83. kandilin mübarek olsun ablacım..
    dularda buluşabilmek umudu ile..
    sarıldım sana..
    muhabbetle...

    YanıtlaSil
  84. HOŞ GELDİNİZ SEFALAR GETİRDİNİZ
    :)
    ELLERİNİZE SAĞLIK..
    :)
    KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN..
    HEPİMİZE
    SAĞLIK
    SIHHAT
    HUZUR
    MUTLULK
    GETİRSİN
    ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN...
    SAYGILAR.....

    YanıtlaSil
  85. Pandispanya çok güzel kabarmış ellerine sağlık merakla pastayı bekliyorum :))
    Bu arada tuzlu simitlerden yaptım henüz yayınlayamadım ama en kısa zamanda yayında olacak...
    Kandilini kutlar dualarının kabul olmasını dilerim ..
    Derslerinde de başarılar dilerim.....

    YanıtlaSil
  86. Canım,
    Kandilini kutlar, Hayırlara vesile olmasını dilerim.
    Şeker hamurunu hep hazır alıyorum, marsmallow kullanarak hiç yapmadım, ayrıntılı anlatman çok iyi olmuş, ilk defa yapacak olanlara çok faydalı olacaktır.

    YanıtlaSil
  87. Canım arkadaşım,
    Seninde kandilin mubarek,duaların kabul olsun.
    Şeker hamuru yapımı tarifin ve harika anlatımın için yüreğine emeğine sağlık canım.
    Benim de ilk fırsatta denemeyi düşündüğüm tarif.Çiçekler harika olmuş.
    Ben İst.dr.kontrollerindeyim.İlgin için çokçokçokkk teşekkürler canım.
    Bu arada pastanın o güzel bitmiş halini sabırsızlıkla bekliyorum.
    Sevgilerimle hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil
  88. Canım ne de güzel detaylarıyla anlatmışsın. Sanki aşamaları birlikte ay anda yaptım:))) Ben de bir kez bu şekilde denedim ve çok güzel şeker hamuru elde ettim canım:)) Ellerine sağlık. İnşallah kalıpları da alınca daha güzel pastalar çıkarıcam ortaya:))) Kızımım doğum günü için yapsam mı diye düşünüyorum fakat cesaret edemiyorum bir türlü:((
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  89. AYŞECİM HAYIRLI KANDİLLER DİLERİM. aLLAHCC TEKRARINA ERDİRSİN CÜMLEMİZİN DUALARINI KABUL ETSİN. SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil
  90. Selamun aleyküm hayırlı kandiller diyerek yorum yapmaya gelmiştim sayfanıza ama girince beni karşılayan güzelliklere dalmış kalmışım :) hangi tarifi alacağımı şaşırdım görüntü süper tatlarıda görüntüyle doğru orantılı olsa gerek ellerinize emeklerinize sağlık.Dua ve muhabbetlerimle...“Allahım, receb ve şabanı hakkımızda hayırlı ve mübarek kıl, bizi ramazana ulaştır” (Ahmed b. Hanbel)Amin hayırlı bereketli bir kandil diliyorum...

    YanıtlaSil
  91. Hayırlı Kandiller canım
    dualarımızın kabulu temennisiyle,sevgiler...

    YanıtlaSil
  92. ne güzel anlatmışsın ayşeciğim yaparsam senin tarifini uygularım inşallh.

    hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  93. Mükemmel görünüyorlar.Harika.Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  94. canım hayırlı kandiller...
    dualarımızın kabul olması dileğiyle...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  95. Hayırlı kandiller demek için uğradım.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  96. ben geldim...
    bu ne güzellik ellerine sağlık çooooook bilgilendim
    kandilin mübarek olsun..

    YanıtlaSil
  97. müthişşşşşşşşş
    denemeliyim...
    finale az kaldı sanırım
    :)

    YanıtlaSil
  98. İadeyi ziyarete geldim. Sizi izleyeceğim. Hep şeker hamuru yapmak istedim ama cesaretim yok.

    YanıtlaSil
  99. İadeyi ziyarete geldim. Şeker hamuru yapmayı çok istiyorum ama cesaretim yok.

    YanıtlaSil
  100. ♥♥♥ hayirli kandiller :) ♥♥♥
    Tarif coook guzel bende birkere denemistim ama icinde bisiler cikti ( adibatasicanin yagsi :'( ) amaklerim bosa gitti cope attim hepsini yurt disinda olmanin dezavantajlari iste
    :(

    YanıtlaSil
  101. Ellerine sağlık Ayşecim.tam bir sabır işi ama harika gözüküyor...hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
  102. Kandilin mübarek olsun...

    Hamuru da çok güzel tutturmuşsun ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  103. Süper ellerine sağlık canım..hayırlı cumalar diliyorum kandilin mübarek olsun..

    YanıtlaSil
  104. Ben de yapmıştım birkez ama gıda boyam yoktu çok güzel olmuş ellerine sağlık,sevgiler.

    YanıtlaSil
  105. Annemde marshmallow görünce sizin bu tarif aklıma geldi anneme de söyledim çok güzel bir buluş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  106. slm ne kadar güzel ellerinize sağlık bu da benim bloğum ben de beklerim
    http://berrinnsbeautybag.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  107. Merhabalar Bir Kase Lezzet!

    Şeker hamuru yapımına verdiğiniz emek ve paylaşımınız için teşekkür ederim.

    Blog sayfamı asla öksüz bırakmadığınız için sonsuz teşekkürlerimi sunarım.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  108. merhaba

    bu hamurun baska bır yapılısı yokmudur acaba,benım gıbı harıbo gıbı zarralıs eylerı yemeyenler ıcın

    YanıtlaSil
  109. SÜPER
    SÜPER
    SÜPER
    BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ ?

    YanıtlaSil
  110. Canım ben geldim. Selamlar. Benim blogda alınmayı bekleyen bi ödülün var. sevgiler...

    YanıtlaSil
  111. Teşekkür ederim sana canım ne de merak ediyorum şu renkli hamurları ama bir türlü aklıma gelipte araştırmamıştım,ama senin bloğunu sürekli takip etmemin faydası işte sevgiler paylaşımın için sağol

    YanıtlaSil
  112. bir kase lezzetim benimde ilk şeker hamuru çalışmam oldu,yayınlayacağım inşallah
    tabi benim çalışmalarım basit şekiller oldu
    senin harika görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  113. Cok guzel anlatmissin ablacim. Bisey sorucam ben. Strec filmle kapladiktan sonra bir gun dinlendiricez ya. Buzdolabinda mi?

    YanıtlaSil
  114. RUJCUM ÇOOOK GÜZEL BİR SORU..
    ELLERİNE SAĞLIK.
    :)
    ŞEKER HAMURU BUZ DOLABINDA BEKLETİLMEZ.
    HEMEN BU AYRINTIYI TARİFE EKLEYEYİM.
    :)
    TEŞEKKÜR EDERİM .

    YanıtlaSil
  115. şeker hamurunu yaptım ve çok da güzel oldu:)peki pastayı şeker hamuruyla kapladıktan sonra buzdolabına koysam şeker hamuruna bi şey olur mu?

    YanıtlaSil
  116. Adsız hoşgeldin sorunu yanıtlıyayım.
    Şeker hamurunu yapmışsın ellerine sağlık.

    Pastayı şeker hamuru ile kaplayıca dolapta bekletebilirsin.

    Kapaklı muhafaza edersen kuruma yapmaz biraz yenilince kek kalıbının kapağını kapattım

    Burdaki püf noktası: şeker hamurunu her zaman dolapta tutamazsın bozulur.

    Birde şunu söyliyeyim ben bu tarifi mayısta yayınladım.
    Mayıs, Haziran , Temmuz, Ağustos ve Eylül bu kadar sürede sıkıca poşete bağlayıp koydum lazım oldukça kullandım hiç bir şey olmuyor sonunu yeni kullandım beni takibe devam et inşallah yakında şeker hamuru kurabiyeler yayınlayacağım.

    Seni aydınlatabildi isem ne mutlu bana.

    YanıtlaSil
  117. MERHABALAR DÜN AKSAM YAPTIM SEKER HAMURUMU COK PRATİK VE COK HOŞ OLDU. MERK ETTİGİM BİŞE WAR FAKAT DOLAPTA BEKLETMİCEKMİŞİZ PEKİ NEREDE MUHAFAZA EDİCEZ BOZULMA İHTİMALİ NEDİR._? ŞİMDİDEN TŞK EDERM

    YanıtlaSil
  118. Şulecim hoş geldin.
    Sorunu yanıtlayayım aslında tarifte yazmıştım olsun gözden kaçmış.

    Şeker hamurunu filim strece sardın bir kaç sefer, yada kalın poşetede sarsan olur, sonra hava almayacak bir kaba koy hiç bir şey olmuyor ben yaptığımı 4 ay içerisinde bitirdim.

    hiç birşey olmadı yalnız her kullanmada elinle yumuşatacasksın bu sertleşmiş deyip atma el sıcaklığı ile hareketli bir şekilde tezgahın üzerinde yuğur.

    Sakın buzdolabına koyma:)))

    İlgine alakana teşekkürler.

    YanıtlaSil
  119. ellerine sağlık..çok güzel anlatmışsın buarada bende antalyada yaşıyorum ve bu tarz mağazaların olmamasından okadar çok yakınıyorum ki..sen nerelerden alıyorsun acaba?

    YanıtlaSil
  120. http://sekerhayat.blogspot.com/7 Kasım 2012 11:04

    bir arkadaş gıda boyasına alternatif kumaş boyası olabilirmi demiş.kesinlikle olmaz arkadaşım boyada ağır kimyasallar var ve çok zararlı.

    Sizede bu güzel bilgileriniz için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  121. Merrapunzelim Antalyada olmana sevindim.
    Soruna gelince ben malzemelerimin çoğunu istanbuldan mahmutpaşadan aldım. Orası daha uygun.

    Antalyada bir yer biliyorum orayada giderim.
    KIZIL TORAK POSTANESİNİN KARŞISINDA PASDEKOR VAR ...
    YARDIMCI OLABİLDİYSEM SEVİNDİM.

    YanıtlaSil
  122. bunu bende denemiştim ama tutturamamıştım,
    şimdi sizin tarifinizle tekrar deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  123. merhaba sitenizdeki çoğu tarifi çok beğendim ve denemek için sabırsızlanıyorum ellerinize sağlık çok güzel tarifler şeker hamuru yapmak istiyorum ama MARSMALLOW şekerin dışı hindistan ceviziyle kaplı olanını bulabildim ancak acaba ondan şeker hamuru olurmu

    YanıtlaSil
  124. merhaba sitenizdeki birçok tarifi çok beğendim ve demek için sabırsızlanıyorum ellerinize sağlık çok güzel tarifler şeker hamuruyla ilgili bir şey soracaktım MARSMALLOW şekerin dışı hindistan ceviziyle kablısını bulabildim ancak acaba ondan şeker hamuru olurmu

    YanıtlaSil

  125. Öznurcum hoş geldin.
    Teşekkür ederim canım.
    Tetayları ve püf noktalarına kadar paylaşmayı seviyorum .

    Canım marsmallowun dışı hintistan cevizlisi şeker hamurunu yuğurunca pütür olur.denemedim ama olmaz gibi geliyor çünki hindistan cevizi kırıntıları erimez.
    Yada dışını kesmen gerek yada macra sentırlarda var.

    kolay gelsin:)))

    YanıtlaSil
  126. taaaa mayıs ayında almıştım tarifi buradan yeni denedim oğluşumun doğumgünü için :)tarifi adım adım anlattığınız için çok da güzel oldu, ama birdahaki sefere renkli deneyeceğim :) benimkiler burada

    http://emreylehayat.blogspot.com/2012/12/dogumgunu-icin-kurabiye.html

    YanıtlaSil
  127. MERHABALAR ÇOK GÜZEL ÇALIŞMALAR YAPMIŞSINIZ VE GERÇEKTENDE HERKES İÇİN FAYDALI BİLGİLER PAYLAŞMIŞSINIZ.BENİM BİR SORUM OLUCAK ŞEKER HAMURUNDAN YAPILAN PASTALARIMIZI NASIL KORUYABİLİRİZ. ÖRNEĞİN 3 GÜN SONRASI İÇİN BİR PASTAYI BUGÜN YAPARSAK NERDE NE ŞŞEKİLDE MUAFAZA ETMELİYİZ?

    YanıtlaSil

  128. Hoş geldin hayatcım.
    3 Gün sonrası bir pastayı bu gün yaparsak nerde ne şekilde saklarız.
    Güzel soru teşekkür ederim.

    Öznurcum 3 gün önceden hazırlamak çok uzun bizim evlerde pastane koşulları yok dışı açıkta kuruma yapabilir.

    Mesela bu gün kekini yapıp kreması ile kapla yarın akşama doğru dışını kapla ve 3. günde sunum yaparsın.

    Pasta kesildi yendi bitmedi kek kalıbına koy muhakkak kapalı bir kaba koy o zaman dışı kurumuyor muhafaza oluyor.

    Püf noktası pastayı dolapta terletme kutuyada koysan kek kalıbınada koysan çok hafif aralık bir tık:)

    Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.
    Sevgiler.








    YanıtlaSil
  129. sen hiç bu kadar detaylı anlatıp paylaşmasaydın ablacım sünger kek yapmasını ve pasta kaplamasını ögrenemiycektim.Buraya her geldiğimde dualar edip çıkıyorum sana:) Çokta özledim ablam seni hepsine bakamsamda bir çok yayın kaçırdığımı biliyorum.EN müsait zamanda blogunda uzunca konaklıycağım:))) Çok seviyorum ayşe ablacım canım hayırlı cumalar dilerim allaha emanet ol

    YanıtlaSil
  130. Merhaba 3.sünü yani türk lokumu ve pudra şekerlisi nasıl yapılıyor.Anlatırsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  131. merhaba,3.sünü yani türk lokumu ve pudra şekerli olan tarifi anlatırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  132. bu şeker hamuru tarifini paylaşmanız mükemmel olmuş doğrusu..yaklaşan bir doğum günü var oraya bu tarifle mükemmel bir pasta hazırlayabilirim=)benim blogumada buyrun lütfen sevgiler,
    http://gizemselmutfak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  133. Ben bu seker hamurlarini yapamiyorum.Cildircam ya kac sefer glikozlu yaptim erime yapti hep pastaya yerlestirmeden onede erime yapti yerlestirdikten sonrada.gecende lokumu denedim gene erime yapmis attim seker hamurunu.Deli olucam nasil yapicam ben bunu bana yardim edebilecek varmiiii?yurt disinda oldugum icin marshmallow alamiyorum.



    YanıtlaSil
  134. Hoş geldiniz..
    leylacım
    canım bir şeyi eksik koyuyorsun hamuru biraz katı olacak pudra şekerini biraz el yapışmıyacak şekilde koyarsan sonuca ulaşırsın:)

    YanıtlaSil
  135. Merhaba. Bende seker hamurunu yaptım. Teşekkürler tarif icin. Yalnız süsleri hazırladım ama üstleri hep nişasta oldu. Nasıl temizleyeceğim?lutfen cevap oğlumun dogum gunüne az kaldi
    Tuba

    YanıtlaSil
  136. Dolgu krema ne acaba?? Bilgi verirseniz sevinirim...

    YanıtlaSil
  137. hoş geldiniz.

    adsız şeker hamurundan süsleri hazırlamışsın nişastayı başka zaman üst kısmına çok atma şimdi ne yapabiliriz resim fırçası ile üzerini zedelemeden fırçala bu da olmadı en son çare hafif su batır fırçaya üzerini sil bak çok su değil tamam:)
    .............................

    Diğer adsız.
    dolgu kreması ne acaba linkte yazıyor isterseniz o siteye bakın.

    http://www.droetker.com.tr/dr.oetker-urunler/110/yardimcilar/dolgu-kremasi-vanilya-aromali.aspx

    yorum yazarken isimlerinizi yazarsanız sevinirim adsız diye hitap ettim

    YanıtlaSil
  138. Hamuru bir hafta bekletmiştim ama şuan açanıyorum kurabiye gıbı ufalanıyor ne yapmam lazım :((

    YanıtlaSil
  139. Gülşahcım hoş geldin.
    1)Saklarken hava almış zannedersem sıkıca bağlayıp kapaklı kutuda muhafaza edersen hiç bir şey olmaz.
    Ben 4 ay sonra kullandım hiç bir şey olmadı.
    2)Önce hamuru elinle çalıştırmamış olabilirsin direk açmışsan hamur dağılır.

    YanıtlaSil
  140. çok güzel bir fikir ancak mısır nişastası yazmışsınız malzemelere kullandığınız yeri göremedim

    YanıtlaSil
  141. malzemelerde mısır nişastası yazmışsınız onu nerede kullandınız

    YanıtlaSil
  142. cok güzel yapmis vede anlatmissin canim cok tsk.ler merak ettigim bu seker hamurunla pastanin üzerini kapladinmi, kapladiysan nasil oldu . ben lokumla yapmistim ama keserken bicaga yapisiyordu hosuma gitmedi.

    YanıtlaSil
  143. Hoş geldiniz
    Sevginurum sorunu cevaplıyayım mısır nişastasını şeker hasmuru açarken azıcık yapşmasın diye koyuyoruz tarifi dikkatli okursan yazıyor.
    ..........................

    Paşa sofram canım
    şeker hamuru ile pasta harika oldu ben sevdim hazır şeker hamurlarıyla pek farkı yok.

    hatta dileğim demlenmiş yaşam öyküleri bloğun sahibi varya oğlunun yaş gününde ona sünger boblusunu yaptım bloğumdada tarifi var.
    Çok beğendiler ve bu kadar beğeneceklerini zan etmemişler.

    Eşi aşçı otelde
    Ayşe hanım bizim otelde bile böyle lezzetli yapmıyorlar sizinki çoklezzetli ve zarif olmuş dedi.

    YanıtlaSil
  144. şuan bu tarifi okuyunca ne kadar mutlu oldum anlatamam hep yapmak istedim ama hiç cesaret edemedim şimdi ise yapmak için sabırsızlanıyorum harikasınız teşekkürederimm :))

    YanıtlaSil
  145. ELLERİNİZE SAĞLIK..pastacılık işine başlamak istiyorum..22 yaşındayım bi meslegım olsun istıyorum ve bu iş tam bana göre nerden başlamalıyımm???

    YanıtlaSil
  146. merhaba şeker hamurunu bende denedim sizin yazınızı okuduktan sonra harikasınız elinize sağlık çok teşekkür ederiz :)ama ben parmaklarımın hepsini sokuverince tabi biraz zor oldu yoğurmak birde benim hamurumda azcık topaklanma oldu içinde krıstalleşti ufak ufak neden acaba birde baya bir sert oldu pudra şekeri mi fazla geldi acaba?

    YanıtlaSil
  147. merhaba şeker hamurunu bende denedim sizin yazınızı okuduktan sonra harikasınız elinize sağlık çok teşekkür ederiz :)ama ben parmaklarımın hepsini sokuverince tabi biraz zor oldu yoğurmak birde benim hamurumda azcık topaklanma oldu içinde krıstalleşti ufak ufak neden acaba birde baya bir sert oldu pudra şekeri mi fazla geldi acaba?

    YanıtlaSil
  148. Hoş geldiniz.

    Zehracım
    yavaş yavaş evde deneyerek başla bir yere girip çalışabilirsin.
    Bir yer açmak istersen önce pastacılık sertifikası almalısın bunu unutma ama geçerli sertifika olmal milli eğitimden:))))


    Haticecim
    yapmana ve başarılı olmana sevindim.
    Şeker hamurunun sert olması belki pudra şekeri çok gitmiş olabilir kullanmak istediğinde biraz elinle fazla çalıştır yumuşar.

    kristalleşme neden oluyor???? biliyormusun pudra şekeri biraz kalınsa ondan olur kuzum bulabilirsen gayet ipek gibi olan pudra şekerini tercih et almaya çalış bende bunda zorlanıyorum.
    afiyet şifa olsun
    saygılar sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  149. Haticecim
    topaklanma oldu demişsin birde yuğururken hızlı hareket et canım parmaklarının hepsine yapışınca hıuzlı yuğuramamışındır etrafdakilerinide toparlayayım derken katılaşma olmuştur:)

    YanıtlaSil
  150. Denedim oldu hemde az evvel teşekkürlerrr,yarın süslemesinide becerirsem değmeyin keyfime,tekrar teşekkürlerrr:)))

    YanıtlaSil
  151. Az evvel denedim oldu çok sağol,çok mutluyum,yarın da süslersem değmeyin keyfimeee:))teşekkürlerrrr...

    YanıtlaSil
  152. çok geçmiş üzerinden ama yine de sormak istedim gıda boyalarını hangi aşamada ekliyoruz :D

    YanıtlaSil
  153. Hoş geldiniz:)
    semforever buyur canım.
    Şeker hamurunu yaptın şekil ne zaman vereceksen o zaman canım.
    Sor kuzum aklına takılanı yayınlayalı çok olsada her zaman her tarifin sorularına dönerim:)))

    YanıtlaSil
  154. bu sergilediğiniz güzel paylaşımdan dolayı çok teşekkür ederim:) şeker hamurunu pasta yapımından 3 gün önce yapıp bekletsek bir sorun olur mu şimdiden teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  155. Merhaba öncelikle ellerinize sağlık demek istiyorum hep yapmak istiyordum ama ne ile yapılacağını bilemediğim için vazgeçiyordum,iki gün sonra doğum günüm bende bugün şeker hamurunu sayenizde yaptım bakalım pastamıda yapıp süslemesinide başarıyla tamamlarsam olcak bu iş.Başka güzel tarifleriniz bekliyorum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  156. Merhaba öncelikle ellerinize sağlık demek istiyorum hep yapmak istiyordum ama ne ile yapılacağını bilemediğim için vazgeçiyordum,iki gün sonra doğum günüm bende bugün şeker hamurunu sayenizde yaptım bakalım pastamıda yapıp süslemesinide başarıyla tamamlarsam olcak bu iş.Başka güzel tarifleriniz bekliyorum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  157. merhaba ellerinize sağlık. bende kızımın 1 yaş içni niyetlendim ama derindonrucuya şekerhamurunu alıralmaz koymuş bulundum şimdi napsam acaba bozulmuşmudur off ya yeni hamurmu sipariş etsem şimdi

    YanıtlaSil
  158. AYNI TARİFTEN YAPTIM ANCAK AÇARKEN ÇOK ZORLANDIM SERT OLDU BİRAZ PÜF NOKTASI NEDİR BUNUN

    YanıtlaSil
  159. Adsiz canim seker hamuru derin doncuruya konmazki:)))))

    Adsiz canim son paket pudra sekerini kontrollü koyacaksin bide seker hamurunu kullanmadan önce elinle çalistir daha sonra ac :)))

    YanıtlaSil
  160. bu yaptigimiz seker hamuru ile pastayida kaplayabilirmiyiz cok acil cevap bekliyom tesekkurler

    YanıtlaSil
  161. ADSIZ HOŞ GELDİN SİZ TARİFİ OKUMAMIŞSINIZ 3 AŞAMADA ŞEKER HAMURUNDAN PASTA YAPIMI 1)PANDİSPANYA 2)ŞEKER HAMURU 3)ŞEKER HAMURU İLE KAPLAMASI VE O ÇİÇEKLER PASTA İÇİN YAPILDI:)))

    YanıtlaSil
  162. Krem santi 4 posermi olacak yoksa 2 posatmi neld bi pakette 2poset bulunuyor ya onu merakemistim,bide seker hamuru birgun bekliycekse aynigun mu pandispanya keiki ypicaz baytlamaz mi??. Bu arda cok guzel gzukuyo pastaniz bnde yarin yapayi dusunuyorum insAllah :))

    YanıtlaSil
  163. Adsiz hos geldin. Krem santi 2 poset istedigin zaman yap pandispanyyayi 1 gün önceden yapilan bayatlamazki kapali yerde muhafaza et açikta koyarsan bayatlar hazir aldigin yas pastalarin keki günlük degilki ben pastanede çalistim 3 4 günlük kek kullaniyorlar evde yapman harika.

    YanıtlaSil
  164. Ya bend bsey sorcm bu bu beyazla pembelerı ayırıyoruz ya 2paket pudra sekerıde beyazlaramı konck yoksa birı beyazda bıri pembeleremı koncak aydınlatırmısinz

    YanıtlaSil
  165. Bu 2 pkt pudra şekeri 1ı beyaza 1i pembeleremı konck

    YanıtlaSil
  166. Sevinç dal hoş geldin CANIM:))
    3 paket putra şekeri paylaştırılacak evet hem beyaza hem pembeye tamam:))
    Sen tarifi okudunmu 2 paket değil 3 paket tamam...

    YanıtlaSil
  167. tarifiniz için teşekkürler. bende kızım için dogumgünü pastası yapmak istiyorm.. seker hamurlarına verdiğiniz sekiller çok güzel ama o şekilleri yaptıgınız aletlerden bende yok nasıl ve nerden bulabilirim bana yardımcı olurmusunuz. ismim canan çoğan

    YanıtlaSil
  168. iyi akşamlar ben de yaptım ama çok sert oldu sanki elimle yumuşatsamda açılmayacak gibi acaba biraz daha marshmollaw eritip eklesemmi

    YanıtlaSil
  169. Adsiz kardes pasta malzemesi satilan yerden aldim.

    Canim ölçülü yaptıysanız sert olmaz elinin ısısıyla yumuşar hazırlardada böyle.

    YanıtlaSil
  170. Bugün tarifiniz ile pembe, mavi, beyaz ve mor renklerde hamurlar yaptım. çok güzel oldular ve yarın kurabiyelerin üzerinde yerlerini almak için bekliyorlar.Yarın bitmiş hallerini paylaşırım. Çok çok teşekkürler :)
    http://u1312.hizliresim.com/1j/2/v3m2s.jpg

    YanıtlaSil
  171. Veee işte dün bekleyen hamurlarla yapılan güzel kurabiyelerriimm :)
    Size çok teşekkür ediyorum.
    http://u1312.hizliresim.com/1j/4/v52v9.jpg

    YanıtlaSil
  172. Adsız canım çok sevindim.
    RESİMLERİ FACEBOOKTAN GÖNDERSENE BURADAN GÖREMEDİM MERAK ETTİM ŞİMDİ AFİYET OLSUN:)))

    YanıtlaSil
  173. merhaba öncelikle tarifiniz için teşekkürler.. bi sorum olacak hamuru hazırladıktan sonra bir gün beklemese ne olur şart mı bu? şimdiden tşkler..

    YanıtlaSil
  174. Adsız hoş geldin beklemesede olur dinlenince daha rahat edersiniz:))))

    YanıtlaSil
  175. şeker hamurunu 1 gün bekletmesek olmazmı

    YanıtlaSil
  176. Elifciğim hoş geldin üsttede aynı soru sorulmuştu olur sadece dinlenme amaçlı bekletilir:)

    YanıtlaSil
  177. men de sizin tarife gore yaptim/ ama tuz vurmadim/ nedense sizdeki kimi purussuz olmadi/ pudra sekerin mutlaka iki kezmi eliyoruz? pudra sekeri yerine un ve ya nishasta olurmu?>

    YanıtlaSil
  178. Aysun hanım hoş geldiniz.
    Evet pudra şekerini 2 kez eleyin bide pudra şekeriniz kalınsa pürüssüz olmaz. Yok un ve nişasta olmaz :)

    YanıtlaSil
  179. ellerinize sağlık çok güzel bi tarif

    YanıtlaSil
  180. yaptım çok güzel oldu :) ama ne kadar dayanır iki gün içinde tüketilmesi gerek diye duydum doğru mu

    YanıtlaSil
  181. Adsız hoş geldin:)
    şeker hamuru 6 ay dayanıyo yalnız hava almamasını sağlayın ve dolaba koymayın.

    Pasta kapladıysanız dolaba koyun yeyip bitirinceye kadar bir şey olmaz yalnız bizim dolaplar şeker hamurlu pastaları terletir kremalı pastaları çatlatır.

    YanıtlaSil
  182. Tarifi yayinlayali uzun zaman gecms yeni farkettm bunu acaba yeni kesifler ciktimi. Anlatim tarzinizi cok begendm ogluma baby shower icin yapcam insallh becerebilrsem tabi AMA bisey var ki pudra sekeri 3 paket derken kac grlk acaba yurtdisinda olsugum icin emin olamadim bide Ben bu pastayi bi iki gun once yapsam dolaba atsam beklermiki ?

    YanıtlaSil
  183. Hoş geldiniz:)
    Yeni tarifler bloğumda...
    Bir paket pudra şekeri 250 gram...
    2gün önceden şeker hamuruyla süsleyip beklemez dolaplarımız buna uygun değil pastanız çok terler:)

    YanıtlaSil
  184. Cok tesekkur ediyorum Cevap verdiginiz icin :) yurtdisinda yasadigim icin marshmallow bulmak zor olabiliyor AMA insallh bi gece onceden yapmaya calisacagim bu guzel anlatiminizla umarim becerebilirim :)

    YanıtlaSil
  185. Merhaba, kremşanti ve dolgu kremasını kakaosuz yani sade kullsnsak olur mu? Bitter çikolata koyacağız ya diğer malzemeler sade olsa olur mu?

    YanıtlaSil
  186. Aslım geç oldu ben bu yorumu yeni gördüm olur canım

    YanıtlaSil
  187. Oglumun doğum günü seker hamurundan pasta yapmak istiyorum önceden yapıp gece dolaba mı koymam gerek lütfen cevap verin

    YanıtlaSil
  188. Merhaba yaptigimiz, figürleri, bikac gun onceden haazir etmek istiyorum. Cicek vb. Sekil yaptiktan sonra nerede nassil saklamaliyim, ne kadar bozulmadan gider?

    YanıtlaSil