Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

ANTALYALI BLOGGERLAR BULUŞTU

HAYIRLI GÜNLER:))) GÜNLÜK GÜNEŞLİK ANTALYAM'DAN MERHABA.... NASILSINIZ CANLARIM:)) Oh oh gülümsemeleri görüyorum,çok güzel. Bizl...




HAYIRLI GÜNLER:)))
GÜNLÜK GÜNEŞLİK ANTALYAM'DAN MERHABA....
NASILSINIZ CANLARIM:))
Oh oh gülümsemeleri görüyorum,çok güzel.
Bizleri sorarsanız iyiyiz... Blog açmadan önce sizin gibi değerli bloggerlarla tanışıp gerek görmeden gerek görerek konuşup, kaynaşmak, mesajlaşmak herkese nasip olmıyacak güzel bir duygu. Bu duyguyu her an yaşamaktayım. Açmak isteyip niyetlenenlere hiç geç kalmadan açmalarını, bu güzel dostlukların tadını almalarını isterim .




Bloggerler buluştuk. Buluşma noktamız, Gaziantep restorant
Arkadaşlarla konuştukça takip ediliyor olmak ve sözlü duymak beni çok duygulandırdı. İşte sen bunu yayınladın sen onu deyip ben seni tanıyorum o diğerini hatta daha derinlere insek akraba bile çıkardık.Sohbet etmek bazen sustuğumuzda gözlerin konuşması o duygu selini yaşamak benim için son derece güzeldi:))) Bu şirin, zarif arkadaşlarla tanıştığıma memnun oldum. Hep beraber nice dostluklara.



Katılamayan arkadaşlarımız üzülmesin. Bizler bir ay sonra tekrar buluşma kararı aldık. Yeri ve zamanı belli değil:))))) Daha çok arkadaşlarla tanışmayı ümit ediyorum.






Burdan bu güzel günü tertipleyen arkadaşımız Ayserose teşekkür ederim.
Sponsorumuz Mustafa bey Finike Dövize ve Bir tutam kekiğime teşekkürler.

ARKADAŞLARIMIZ

Demlenmişyaşamöyküleri

Bir tutam kekik

Ayserose

Resimli tarifler

Hünerli eller

Bubizimdünyamız

İkitanemvebiz

emoşdesign.

Bıraktığım izler

Kahve keyfi

Nursevince lezzetler

Limon çiçekleri




HAYIRLI CUMALAR
HAYIRLI HAFTA SONLARI:)))
MUTLULUĞUMUZ YÜZÜMÜZDEN HİÇ EKSİK OLMASIN.

64 yorum

  1. Bir tek Dilek afiyonAvcıyı tanıyabildim o da resimleri vardı bloğunda ,Kasem insan bir el sallar ya banne banne sen hangisisn?:)))

    YanıtlaSil
  2. Kim kimdir bilmiyoruz ama hepinizde çok şekersiniz..
    Ayşe'm sen beyaz pantolonlu yakası beyaz şallı olan mısın?:)) Bana öyle geldi..

    Kimin kim olduğu o kadar önemli değil hepinizi seviyorum...Kocaman da öpüyorum..

    YanıtlaSil
  3. A bak inceleyince limon çiçeklerini de tanıdım ,nedendir bilmiyorum seni de kapalı olarak hayal ettim hep:)) onların arasında arıyorum o yüzden:)))

    YanıtlaSil
  4. Ayşeciğim bu fotodakileri etiketleseydin hepinizi tanısaydık ve seni :) hangisi sensin ???? :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler Ayşe bend eçok mutlu oldum. yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. sizin adınıza sevindim tatlım ben de melike gibi etiketlemenizi isterdim merak ediyorum sizleri

    YanıtlaSil
  7. aglamak istiyoruuuuuum ben
    bende olsaydim :( hepinizi tanisaydim .

    YanıtlaSil
  8. ayyy cok güzel bir etkinlik olmuş acaba ankaralı blogerler olarak bizlerdemi toplansak kıskandım canım yaa şaka bi yana cok sevindim arkadaşlığınız dostluğunuz daim olur inş

    YanıtlaSil
  9. Böyle güzel organize olabildiğiniz için herkesi tebrik ederim..Eminim çok güzel bir gün olmuştur..İstanbulda da olur umarım benim katılabileceğim bir buluşma:)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. oooh sefanız olsun. ama arkadaşların dediği gibi kim kimdir? sıraya göre mi yazdın blog isimlerini

    YanıtlaSil
  11. Ayşe ablacım seni tanıdığıma çok sevindim. Seni gıyaben tanıyormuşum meğer. yemeklerinin ünü bizim işyerinde bile konuşulmuş.

    Tekrar görüşmek ve hatta o güzel yemeklerin tadına lokantanda bakabilmek dileğiyle inşallah.

    Sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  12. merhabalar canım
    gülümsemeler çok hoş olmuş sizleri tanıdığıma çok mutlu oldum :) sevgiler

    YanıtlaSil
  13. eminim güzel bir buluşma olmuştur , resimlerde harika :)

    YanıtlaSil
  14. bu ne şıklık yahu :) herkesin bloglarını ne çok sevdiği, bu güne bu kadar özenli hazırlanmalarından belli :)

    YanıtlaSil
  15. Herkes mutlu gülücükler saçıyor lezzetli kasem:)

    YanıtlaSil
  16. bende sadece limon çiçeklerini tanıdım.keşke isimleri yazsaydın canım.bak merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil
  17. maşallah maşallah çok güzel bir gün olmuşa benzer.pek imrendim...daha nice güzel buluşmalara sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Ne iyi yapmışsınız, mutluluğunuz yüzlerinize yansımış. :)

    YanıtlaSil
  19. merhabalar ne güzel bir gün geçirmişsınız ..Dilek le size selam göndermiştim umarım almışsınızdır:))) ama sizi tanıyamadık neyse bizde bir gün karşilaşırız herhalde sevgiler:))

    YanıtlaSil
  20. sizin adınıza çok sevindim..ne güzel..ben de yeni blogger olarak çok mutluyum burada olmaktan dolayı ..daha nice güzel paylaşımlarda bulunmak üzere sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. çok güzel bir buluşma olmuş.benim bilgisayarım çöktü ve bugün geldi:(( üzüldüm şimdi neyse inşallah bir aksilik olmazsa bir dahakine..

    YanıtlaSil
  22. Hoş geldiniz.
    Sefalar getirdiniz.
    Sizlerlede buluşmak isterim.
    Güzel ve özel bir gün oldu.
    Hepinize saygı ve sevgilerimi gönderiyorum kabul buyurun.

    YanıtlaSil
  23. Hoş geldiniz canlarım.
    Hepimiz çok mutlu bir gün geçirdik.
    Çok haklısınız aklıma gelmedi :)))
    Saygılar:))))

    Fadicim Dilekcim selamını iletti çok teşekkür ederim getiren yollayan sağolsun.

    YanıtlaSil
  24. Ne kadar guzel paylasim, ve ne kadar guzel bir duygu karsiliklida tanismak degilmi? Sizler adina sevindim, cok guzel resimler ..hepinize sevgiler :)

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar,

    Bu güzel birlikteliği selamlamadan, bu güzel beraberliği övmeden geçilip gidilmezdi.

    Çok güzel yapmışınız. İnşallah daha çok seneler bu beraberliğinizi ve birlikteliğinizi sürdürürsünüz.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  26. Bizde bu haftasonu toplanacagiz,heyecanla bekliyorum.Resimler cok keyifli cikmis::))

    YanıtlaSil
  27. Bizde senin gibi güzel bir insanı tanıdık,asıl mutlu bizleriz:)

    YanıtlaSil
  28. çok güzel herkes ışıl ışıl
    sevgiler

    YanıtlaSil
  29. Canım harika bir buluşma olmuş bayıldım.Sen ve Ayşegül'üm hanginiz ben nerden bulucam:)))Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  30. Canım Ayşe ablacım ne güzel yazmışsın... burada da resimlerimiz çok güzel... en kısa zamanda görüşmek üzere... Sevgilerimi yolluyor ve kocaman öpüyoruz oğlumla :))

    YanıtlaSil
  31. HARİKASİNİZ HEPİNİZİ KUTLUYORUM ÇOK GÜZEL BİR ORGANİZASYON BAŞARMİŞSİNİZ DARİSİ KOCAELİNİN BAŞİNA

    YanıtlaSil
  32. Ama amaaaa hangsi sensinnnn Ayşeemmm bir kase lezzetimm :) ????

    YanıtlaSil
  33. Ayşe ablacım buluşma startı için geç bile kalmışım.Harika insanlar tanıdım.İnşllah yeniden buluşmak dileğiyle

    YanıtlaSil
  34. Süpersiniz kızlar. Harika görünüyorsunuz. Sağlıkla kalın, mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
  35. Bende merak ediyorum sen hangisisin?
    bir de blogumuza yemek tarifleriyle bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  36. çok güzelldii çookk..:)))
    kasımda inşallhhhh daha da güzel olacak..
    :)
    çok cici bir paylaşım olmuş ablacım.
    emeğine sağğlık..
    öpüyorumm ki..:)

    YanıtlaSil
  37. Keyfinize diyecek yok. Sefanız olsun

    YanıtlaSil
  38. Hanımlar çok hoş görünüyorsunuz.Ne güzel buluşmuşsunuz imrendim :))

    YanıtlaSil
  39. sadece Dilek Afyon Avcı'yı tanıdım. ama diğer bloglardan gördüm gül yüzünü ve bildim senin de hangisi olduğunu:))
    güzel bir buluşma olmuş, devamını dilerim.

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  40. Ayşe'm bence sen 2.resimde en sondan 2.beyaz gömlekli beyaz kemerlisin bildimmi? yoksa yinemi bilemedim Kesin o sun değilmisin ?:))

    YanıtlaSil
  41. Ayşe'm 3. ve son tahmin hakkımı kullanıyorum bence sen siyah beyaz etekli, siyah beyaz eşarplısın. Kesin osun. değilmisin yoksa. osun o sun. yinemi bilemedimmm...:)

    hangisi olursan ol sen benim Ayşemsin...

    YanıtlaSil
  42. Amma da susluymus Antalyali bloggerlar yav:) su giyim kusam yarismasindan firlamis gibisiniz:)) sefaniz bol olsun.

    YanıtlaSil
  43. ayse sende mi oradaydin demek ! ya hangisin soyle ya ! shiiit... hadi kimseye soylemem soz ;)
    Bu arada sadece dilegi taniyabildim bende :)
    hadi hepinize tebrikler opuyorum sizi ;)

    YanıtlaSil
  44. ayyy hayranlika okuyup resimleri inceledim...
    bende istanbula ucuyorum yarin...oralarda simdi bir etkinlik olsada bende katilsam keskem...

    YanıtlaSil
  45. aaa sayi : birtutam kek'in Aysegulu tanidim galiba ;p : kirmizi gomlekli olan deyil mi ?

    YanıtlaSil
  46. Hoş geldiniz:)))))
    Eve henüz girdim ve sizleri özledim.
    Çok sevinçliyim güzel gönüllü arkadaşlarımla muhabbetten çok mutlu oluyorum.

    YanıtlaSil

  47. Akşamınız hayırlı olsun.
    Maşallah hepimize bu içten mesajlarınıza teşekkür ederim.

    Mutluluğumuz daim olsun.
    Hep beraber geçireceğimiz bir gün olsa çok sevinirim.

    Hepinizi tanımayı çoooook isterim.
    Lezzetli kaseniz sizi seviyo:)))
    Allah hepimizden razi olsun.

    YanıtlaSil
  48. ne güzel buluşmuşsunuz.....birarada olabilmek hoş...

    YanıtlaSil
  49. Aman Allah ım maşallah hepinizin gözlerinin içi gülüyor sevgiler

    YanıtlaSil
  50. lezzetim çok güzelki hepte çok güzeldi ki :)
    ohh nede harika birgün olmuşş çok tatlısınızzzz :)bir blogta sanki bir yorumdan tamda hatırlayamıyorum ama ayy neyse o yoruma dayanarak yaşının daha fazla olduğunu sanmıştım amma yanılmışım,hitap şeklimde hata olduysa affet olur mu,fotoğrafta görmeyince anlayamıyor insan,aman neyse yaw başını şişirmim akşam akşam:)sevgilerimi bırakıyorum hayırlı cumalar lezzetim :)

    YanıtlaSil
  51. Aaaaaaaaaaaaaaa süüppperrr haberim olsaydı ben de gelirdim, sanırım yanlış anlamışsınız ben Almanya'da doğdum evet ama Antalya'da yaşıyorum. İnşallah bir dahaki sefer ben de yanınızda olurum, herkesi tek tek ziyaret edeceğim şimdi :)))

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  52. Canım, nasılsın? Ne güzel bir gün geçirmişsiniz. Sefanız olsun. Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  53. Canım benim hamdolsun iyiyim oldukça yoğun işte öpüyorum...

    YanıtlaSil
  54. Bizde eskişehirli blogcular olarak toplanıp böyle bir görüntü vermek istiyoruz.Çok güzel bir manzara :) toplantılarınızın devamı olsun inşallah

    YanıtlaSil
  55. Maşallah hepinize.
    Yakışır size:)))

    YanıtlaSil
  56. Ne güzel bir bulusma olmus, dostlugunuz daim olsun...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  57. Lezzetli kasem seni herhesin tanımasını isterdim.
    Senin bilgilerinden faydalanmak lazım.
    Sohbetteki cana yakınlığın ve tik duruşun mükemmel.

    YanıtlaSil
  58. Lezzetli kasem seni herhesin tanımasını isterdim.
    Senin bilgilerinden faydalanmak lazım.
    Sohbetteki cana yakınlığın ve tik duruşun mükemmel.

    YanıtlaSil
  59. ne güzel, eğlendiğiniz belli oluyor.
    herkes mutlu mutlu gülümsüyor.
    :)
    herkes hoş güzel gözüküyor işte. mutlu tatlı birgün olmuş.

    YanıtlaSil

  60. Ben geldim:)))
    Hoş geldiniz bi tanelerim.
    Çol güzel bir gündü.
    Ziyaretlerinize teker teker teşekkür ederim.

    Hep arayanız soranımız çok olsun.
    Amin.

    Saygılar:)))
    Lezzeti kaseniz sizleri kucakladı.

    YanıtlaSil
  61. artık bidahi sene bende yanınızdayım kısmetse....ne güzel hiç tanışmadan ama karşındakini tanımak bilmek dime...sevgiler

    YanıtlaSil
  62. ödüllü yemek yarışması başladı, tariflerinizi göndermekte geç kalmayın. http://www.yemekgurmesi.com/demir-dokum-tencere-odullu-yemek-tarifleri-yarismasi.html

    YanıtlaSil
  63. çok güzel resimler arkadaşlıklarınız daimi olsun

    YanıtlaSil
  64. birdahaki buluşmada aranızda olmak isterim bende bir Antalya'lı blogger olarak sizlerle DIY projelerimi paylaşmayı çok isterim :)

    bekliyorumm :))

    nazlidag.blogspot.com

    YanıtlaSil