Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

AŞÇILIK , PASTACILIK, USTALIK, USTA EĞİTİCİLİK, BİR KASE LEZZET

 Pastacılık sınavı Hayırlı günler Bu bayram bana çifte bayram.... Antalyamdan sevgiler pastacılık ustalık sınavım bitti:))) Bana dest...

 Pastacılık sınavı

Hayırlı günler
Bu bayram bana çifte bayram....
Antalyamdan sevgiler pastacılık ustalık sınavım bitti:)))

Bana destek veren her zaman başarılar dileyen takip eden arkadaşlarıma herkese çoooook teşekkür ederim iyiki varsınız iyiki hayatımdasınız, sizlerle beraber olmaktan çok mutluyum.

Rabbim güzel kapılar açsın güzellikler yaşatsın ferahlatsın....

Dün pastacılık sınavından sonra okulumun önünde yaşadıklarım filim şeridi gibi geldi geçti.

Önce bloğum açmam sonra Aşçılık usta eğiticik belgelerini almam sınav telaşlarım.
AŞÇILIK USTALIK YAZIM TIKLAYIN:)))

Müdürümüm ve öğretmenlerin yardımları ile sen yaparsın diye destekleri gözümün önünden filim şeridi gibi geldi.

Azmedip gece derslerine girmem sınavlar hem test hem pratikler onları geçmem.
Aşçılık ustalık ve usta eğiticilikten sonra
Müdürüm Ayşe hanım pastacılıkta almalısın deyip beni desteklemeleri veeeeee ne desem bilmem mutluluk bunun adı.

Dün çok güzeldi dersime giren öğretmenlerim ben pasta yaparken kurabiyeleri süslerken beni yalnız bırakmadılar hem pastalarımdan tattılar hem sohbet ettik.

Okulumu çok özlicem.Bundan sonra neler olacak bende merakla bekliyorum. Dualarınızı bekliyorum inş. güzel olacak. Müdürlerime öğretmenlerime aileme arkadaşlarıma sizlere TEŞEKKÜR EDERİM.
KURBAN BAYRAMINIZI KUTLARIM...

1 yorum