Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Yeni Tarifler

latest

ETLİ SEBZELİ GÜVEÇ TARİFİ

Etli güveç tarifi Hayırlı iftarlar. Ramazan bereketiyle geldi çok şükür. Etli sebzeli Güveç Bizim mutfağın favorilerinden tavsiye ed...

Etli güveç tarifi




Hayırlı iftarlar.
Ramazan bereketiyle geldi çok şükür. Etli sebzeli Güveç
Bizim mutfağın favorilerinden tavsiye edilir.Nasılsınız sayfa dostlarım sizler neler yaptınız.
@birkaselezzet ten sevgiler. Geldim çok şükür Ramazanı şerif yoğun geçiyor aradada sayfamla ilgilenmeliyim.

Güveç yaparken bazı püf noktaları var etin pişen cinsten olmalı hayvanın yaşı geçse eti haşlamalısınız sebzelerin sıralaması önemli ve bol dametes kendi suyu ile pişen yemek lezzetli olur💕
Hadi tarif edlim...

Birkaselezzettarifleri
Etli güveç malzemeleri nelerdir

MALZEMELERİ
300 gram kuşbaşı et
250 gram taze fasulye
2 tane patlıcan
2 tane kabak
2 tane patetes
2 tane kapya biber
2 tane yeşil biber
6 tane domates
10 tane arpacık soğan
1 yemek kaşığı salça
Tane karabiber
İsteğe bağli 1 tane defne yaprağı
Zeytinyağı tuz

YAPILIŞI
1) Arpacık soğanları ayıklayalım sebzeleri yıkayalım yemeklik doğrayalım.

2) Güveci ocağa koyalım 3 yemek kaşığı zeytinyağı koyup eti koyalım biraz kavuralım sırayla önce fasulyeyi koyalım 2 tur çevirelim aslında hepsini çigden sırayla koymalıyız etlerin pişmeme riskinden birde fasulyeler bazen pişmiyor ondan risk almıyorum patlıcan kabakta bi sorun yok direk konur.

3) Üzerine patlıcan kabak patetes biberler tane karabiber biraz tuz serpelim domates en uste arpacık soğan salcayıda az suyla açıp koyalım üzerine biraz isteğe bağli zeytinyağı gezdirip kapağıni kapayalım pisince kapatalım dinlensin istediğinizde servis edebilirsiniz.

AFİYET OLSUN

2 yorum

  1. Merhabalar.
    Nasıl ve ne zaman geldi ve nasıl ve ne zaman geçti, hiç farkında bile olmadım. Şu son yıllar öyle rüzgar hızıyla akıp geçiyor ki, zaman sanki dört nala koşuşturuyor. Etli ve sebzeli güveç tarifinizi incelerken, iftara ne kadar zaman kaldığına bakmamak mümkün değildi. Bu kadar lezzetli ve nefis bir güveç yemeği için; elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar diliyorum.

    Yaklaşmakta olan Ramazan bayramınızı en içten dileklerimle kutlar; tüm sevdikleriniz ve sevenlerinizle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir bayram geçirmenizi Cenab-ı Hakk'tan niyaz ediyorum.

    Selam ve dualarımla birlikte en GÜZEL'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  2. Allah razi olsun Recep bey seneler aylar nasıl geciyor hic belli değil.Ben sizlere blogları ziyaret edemez gelemez oldum hakkımı helal edin bu sene lisede aşçılık ve pastacılik öğretmeni oldum yoğun geçti orası bitti umreye gittim gelince Ramazan ramazan hizmetlerine katıldım çok şükür dolu dolu geçen seneler peşpeşe geliyor gelecek seneler daha güzelliklerle gelsin AMİN selam ve dualarla

    YanıtlaSil